Trening w domu – co ćwiczyć i jak często?

Stwórz swój styl i ciesz się życiem

Trening w domu – co ćwiczyć i jak często?

trening w domu

Ćwiczenia w domu mogą być tak samo skuteczne, jak te na siłowni czy w klubie fitness. Ważne jest przede wszystkim zaangażowanie i odpowiednio ustalony plan treningowy. Trening w domu może być też tańszy niż ten w klubie, a dodatkowo możesz go wykonać, kiedy chcesz.

 

Trening w domu może być skuteczny

 

Nieprawdą jest, że najskuteczniejsze treningi wykonuje się na profesjonalnych maszynach i pod okiem trenerów. Oczywiście to rozwiązanie jest bardzo dobre, ale chcę Cię przekonać do tego, że trening w domu może być równie przyjemny i przynieść takie same efekty. Przede wszystkim będzie tańszy – w niektórych przypadkach nie potrzebujesz żadnego sprzętu czy akcesoriów. Dodatkowo możesz ćwiczyć, kiedy chcesz – nie musisz się dopasowywać do godzin otwarcia klubu. Nie musisz też „znosić” spojrzeń innych, być może lepiej wytrenowanych ludzi. Ćwiczysz po swojego i we własnym tempie, a to zmniejsza ryzyko zniechęcenia.

 

Co trenować w domu?

 

  1. Fitness

W internecie jest mnóstwo darmowych programów treningowych – wystarczy tylko włączyć jeden z nich i do dzieła. Możesz też kupić płytę z treningiem, przygotować sobie miejsce na dywanie albo kupić matę i… do roboty! Najlepiej ćwiczyć 3-4 razy w tygodniu po 45-60 minut. Jeśli potrzebujesz dodatkowego sprzętu do ćwiczeń, znajdziesz go tutaj

  1. Jazda na rowerku treningowym

Jeśli jesteś osobą początkującą albo lubisz jeździć na rowerze, ale w sezonie jesienno-zimowym nie masz takiej możliwości – wskocz na rowerek stacjonarny. Tego typu rowerki możesz kupić już nawet za mniej niż 300 zł. Większość rowerów treningowych jest wyposażona w liczniki kalorii, przejechanych dystansów oraz średniej prędkości, dzięki czemu będziesz mieć kontrolę nad swoimi postępami. Na rowerku możesz trenować nawet 5-6 razy w tygodniu.

  1. Ćwiczenia na orbitreku

Podstawowy orbitrek kupisz w cenie już od ok. 400 zł. Na własne potrzeby taki sprzęt będzie całkowicie wystarczający, a jego zakup to koszt 3-miesięcznego karnetu na siłownię i fitness. Opłaca się, prawda? Orbitrek pozwoli Ci wykonać ogólnorozwojowy trening – uruchomić wszystkie mięśnie, spalić tłuszcz i wysmuklić sylwetkę, a to wszystko w domowym zaciszu i przy częstotliwości 3-5 treningów w tygodniu.

 

Ważne: Jeśli chcesz schudnąć, pamiętaj, że trening to nie wszystko. Tak naprawdę sukces tkwi w diecie. Przekonałem się o tym osobiście, stosując indywidualny plan dietetyczny, do czego Ciebie również zachęcam.

 

Please follow and like us:
RSS33
Zobacz0
Zobacz
GOOGLE20
GOOGLE
https://wojtstyl.pl/trening-w-domu-co-cwiczyc-i-jak-czesto/
Zobacz mój Pinterest10k
Zobacz mój Pinterest
Zapraszam na Instagram30k

 

4 komentarze

  1. Alicja napisał(a):

    Tym wpisem przypomniałam sobie o kupnie maty. Dzięki! 🙂

  2. Mikolaj.czyk napisał(a):

    W moim przypadku nie przejdzie. Muszę spakować torbę, wyjść do klubu fitness, basen, rolki etc. i trening zawsze zrobię. W domu zbyt duży leń mnie pilnuje i żadna siła mnie nie zmusi do treningu niestety. Znam ludzi, którzy nakupowali sprzętu i służy im to jako wieszaki na cokolwiek, lub potykacze :-). Gratuluję tym co im taki sposób wychodzi. Pozdro 👍

    • wojtstyl napisał(a):

      Trening w domu to naprawdę duże wyzwanie z tego co obserwuję 🙂 Mam za sobą bardzo długą drogę i fakt były chwile zwątpienia gdzie trening w grupie pomagał się zmotywować. Teraz trening w domu nie jest dla mnie problemem. Ważne żeby sprawiał przyjemność i tyle. Pozdrawiam na sportowo

Nie można już dodawać komentarzy.