Odchudzam się – jak dotrzymać postanowień noworocznych ?

Stwórz swój fit styl i ciesz się życiem

Odchudzam się – jak dotrzymać postanowień noworocznych ?

odchudzam się

Masz twarde postanowienie noworoczne? Tym razem chcesz, żeby się udało? Odchudzam się – postanawiasz, ale jednocześnie wiesz, że ciężko będzie w tym wytrwać. Co zrobić, żeby dotrzymać noworocznego postanowienia i w końcu osiągnąć swój cel?

 

Odchudzam się od nowego roku

 

Pierwsze i najważniejsze, co musisz zrobić, to zdać sobie sprawę z kilku prostych faktów. Zrozumienie tych kwestii jest pierwszym krokiem do podjęcia zobowiązania wobec siebie, a to zobowiązanie nie będzie proste w realizacji. Wymaga ogromnego samozaparcia i dyscypliny. Jeśli nie oprzesz tego postanowienia na solidnych fundamentach, będzie Ci ciężko. Przede wszystkim zrozum, że:

 

  • z każdym kolejnym rokiem, a nawet miesiącem będzie Ci trudniej schudnąć, bo wraz z upływem lat Twój metabolizm zwalnia;
  • im więcej będzie nieudanych prób, tym trudniej będzie Ci uwierzyć, że możesz schudnąć;
  • jeśli ogłosisz wszystkim postanowienie „odchudzam się”, ale go nie dotrzymasz, to poniesiesz osobistą klęskę, bo Twoja wiarygodność w oczach innych znacznie zmaleje;
  • jeśli zaczniesz odchudzanie już teraz, to do wakacji będziesz wyglądać znacznie lepiej.

 

Odchudzanie 2019 – co zrobić, żeby się udało?

 

  1. Unikaj sytuacji, które sprzyjają dietetycznym „grzechom”

 

Najważniejsza w odchudzaniu jest dieta. Im mniej będziesz mieć okazji do podjadania czy próbowania niezdrowego jedzenia, tym odchudzanie 2019 będzie mniej skuteczne. Nie chodzi o to, by rezygnować z wyjść czy imprez, ale żeby konsekwentnie wybierać lokale ze zdrowym jedzeniem i zachowywać umiar.

 

  1. Zaplanuj swój czas

 

Znajdź czas na ćwiczenia. Połączenie diety i ćwiczeń to najlepszy tandem dla zdrowej i szczupłej sylwetki. Kup sobie terminarz i rozpisz plan każdego następnego tygodnia. Niech w Twoim grafiku znajdzie się czas przynajmniej na 3-godzinne treningi w tygodniu. Gdy zaplanujesz grafik, skończy się problem z ciągłym brakiem czasu. Nagle okaże się, że go tak naprawdę masz, tylko tracisz na coś, co Ci nie służy, np. na oglądanie seriali.

 

  1. Skorzystaj z pomocy specjalistów

 

Odwiedź dietetyka albo trenera personalnego. Możesz też kupić spersonalizowany plan dietetyczny na najbliższe tygodnie. Kontakt ze specjalistą przede wszystkim Cię zmotywuje, a w dodatku przekona do tego, że Twój cel jest w zasięgu ręki.

 

Polecane wpisy :

Dieta oraz plan treningowy – podstawa odchudzania się

 

 

Please follow and like us:
Zobacz
Zobacz
Zapraszam na Instagram