Męski trening, czyli jak schudnąć i poprawić kondycję

Stwórz swój fit styl i ciesz się życiem

Męski trening, czyli jak schudnąć i poprawić kondycję

Męski trening

Większość ćwiczeń można wykonać we własnym domu, a aktywności takie jak pływanie, jazda na rowerze czy bieganie pomogą schudnąć i poprawić kondycję. Szeroki zakres możliwych aktywności fizycznych sprawia, że można połączyć przyjemne z pożytecznym. Lekarze i eksperci podkreślają, że aby uzyskać zauważalną poprawę kondycji i własnego samopoczucia wystarczy poświęcać około 30 minut dziennie na sport. Najważniejszą rzeczą w odchudzaniu jest regularność.

 

Męski trening – jak poprawić kondycję?

 

Aby poprawić kondycję możemy ćwiczyć, ale efekt poprawi ogólna aktywność. Nawet drobne zmiany w codziennej rutynie, które wprowadzą dodatkowy ruch korzystnie wpłyną na kondycję. Jeśli dojeżdżasz do pracy samochodem lub komunikacją miejską przesiądź się na rower, zwłaszcza latem, kiedy pogoda jest odpowiednia. Taka zmiana pozwoli nie tylko na polepszenie kondycji i lepsze samopoczucie, ale również przyczyni się do ochrony środowiska i oszczędności, które możesz przeznaczyć na przyjemny dla siebie cel. Jeśli nie chcesz, lub nie możesz całkowicie zrezygnować z samochodu to parkuj dalej, aby mieć okazję na większą ilość kroków. Wykonując domowe czynności staraj się pozostać w ruchu, a czas wolny spędź z rodziną na spacerze.

 

Trening bez potrzeby chodzenia na siłownie

 

Większość ćwiczeń angażujących praktycznie wszystkie partie mięśniowe możemy wykonać bez specjalistycznego sprzętu. Najlepszym obciążeniem, które możemy wykorzystać do treningu jest ciężar własnego ciała, który pozwoli na wiele ćwiczeń usprawniających nasze ciało. Jeśli zależy Ci na redukcji wagi, to oprócz zwiększenia aktywności opisanego powyżej warto wzbogacić cały proces konkretną formą aktywności, do których za chwilę przejdziemy. Regularny wysiłek fizyczny wzbogacony o poprawne nawyki żywieniowe zapewnia efektywną utratę wagi. Najpopularniejsze i najlepsze aktywności fizyczne, które nie wymagają specjalistycznego sprzętu, a ich uprawianie jest dostępne dla każdego to:

 

Bieganie

 

Męski trening – bieganie to najpopularniejszy rodzaj aktywności fizycznej praktykowany przez Polaków. W wielu miastach tworzą się grupy społeczne, które zrzeszają pasjonatów i amatorów biegania oferując różnego rodzaju integracje i współpracę. Bieganie pozwala na skuteczne spalanie kalorii (nawet do 500 kalorii przez pół godziny biegu) oraz wzmacnia wiele mięśni naszego ciała. Bieganie rekomendowane jest dla wszystkich, ze względu na brak wymaganej wiedzy i sprzętu. Biegać można praktycznie wszędzie, chociaż zaleca się, aby biegać po naturalnych podłożach i unikać asfaltowych nawierzchni, które mogą podnosić ryzyko kontuzji.

 

Jazda na rowerze

 

Jazda na rowerze staje się coraz bardziej popularna. Możemy to zauważyć po dobrze funkcjonujących w większych miastach rowerach miejskich, które umożliwiają wypożyczenie sprzętu na minuty oraz po ilości ścieżek rowerowych, które ciągle powstają i są unowocześniane. To przyjemna forma aktywności, która może stanowić formę dojazdu do pracy czy do sklepu.


 

Chcesz zobaczyć moją metamorfozę – 37 kg?
Wejdź tutaj

Please follow and like us:
Zobacz
Zobacz
Zapraszam na Instagram