Jak ćwiczyć z hula- hop, czyli rzeźbimy talię

Jak ćwiczyć z hula- hop, czyli rzeźbimy talię

hula-hop

Aktywność ruchowa to działania, które pozawalają utrzymać odpowiednią figurę, pomagają wyrzeźbić wymarzoną sylwetkę, jak również wspomagają wszelkiego rodzaju procesy życiowe. Uważasz, że sport jest nudny, a uprawianie go nie jest przyjemne? Jesteś w wielkim błędzie. Odpowiednio dobrane ćwiczenia z wykorzystaniem ciekawych akcesoriów pozwolą stworzyć atrakcyjny i satysfakcjonujący trening. Które z narzędzi urozmaici ćwiczenia? Czym jest obręcz sportowa? Jak ćwiczyć z hula – hop, czyli rzeźbimy talię. Dowiedz się które ruchy przyniosą najlepsze efekty, a przy tym zapewnią świetną zabawę. Do dzieła.

 

Atrakcyjny trening – na jakie akcesoria warto zwrócić uwagę?

Budowanie wymarzonej sylwetki czy talii to proces, do którego należy odpowiednio się przygotować. Cały trening powinien być wspomagany wieloma innymi czynnikami, takimi jak dieta, zdrowe nawyki czy sen. Jednakże ruch jest podstawowym elementem odchudzania. Aby ćwiczenia przynosiły widoczne efekty, a sama terapia nie stała się nudna i monotonna, warto wykorzystać pewnego rodzaju narzędzia sportowe. Jakie?

Jednym z atrakcyjnych przedmiotów, które pozwolą uprawiać sport zarówno w domu, jak i na świeżym powietrzu jest hula – hop. Obręcz sportowa daje możliwość wykonywania aktywności na wielu poziomach. Prostota i łatwe zastosowanie to kolejne atuty produktu. Ćwiczenia z kołem mogą być przeprowadzane w rytm muzyki lub w całkowitej ciszy i skupieniu. Hula – hop to sprzęt, dzięki któremu możliwe jest wyrzeźbienie talii, wzmocnienie siły mięśniowej nóg, ramion czy brzucha. Prawidłowo dopasowanych ruch wpływa także na koordynację równowagę czy poczucie rytmu.

 

Przykładowe ćwiczenia z hula – hop

Choć na pierwszy rzut oka, ćwiczenia z kółkiem mogą wydawać się banalne i jednorodne, to w rzeczywistości narzędzie to można wykorzystać na wiele sposobów. Warto nauczyć się kręcić hula – hop dookoła bioder, na ręce, szyi czy podudziach. Ponadto, ze sprzętem można wykonywać wiele innych kombinacji i ruchów. Oto zestaw kilku ćwiczeń, które uatrakcyjnią trening, a przede wszystkim wymodelują Twoje ciało i talię!

  • Jednym z podstawowych ćwiczeń jest kręcenie kółkiem na wysokości bioder. Aby wykonać tę aktywność ćwiczący powinien stanąć w lekkim rozkroku oraz minimalnie ugiąć kolana. Kolejno, zdecydowanym ruchem zakręcić kółko wokół pasa. Wykonując  płynne ruchy biodrami wprawić obręcz w ruch obrotowy.
  • Po opanowaniu podstawowego ruchu możesz powoli wykonywać jednoczesne, małe kroczki do boku. Ćwiczenie to stanie się nieco trudniejsze i bardziej atrakcyjne.
  • Dla bardziej zaawansowanych sportowców możliwe jest wykonywanie obrotów wokół własnej osi – razem z kołem. Ramiona warto unieść do góry, a ćwiczenia wykonywać w rytm ulubionej muzyki.
  • Gdy już w pełni opanujesz ruchy koła możesz próbować regulować jego wysokość na ciele, stale kręcąc hula – hop. Trening ten nie tylko kształtuje talię ale również zmusza do pracy nad koordynacją ruchową.

Jeśli chcesz wykorzystać hula – hop w swoim treningu, pamiętaj o odpowiednim dopasowaniu sprzętu. Obręcze mają różnorodną średnicę, wagę oraz materiał wykonania. Dla zwiększenia efektu możliwe jest wykorzystanie produktu z masującymi wypustkami. Powodzenia!

Please follow and like us: