Hantle – trening FBW

Stwórz swój fit styl i ciesz się życiem

Hantle – trening FBW

 trening FBW

Każdy marzy o tym, żeby pięknie wyglądać oraz mieć wysportowaną sylwetkę. Jednak, aby tak było nie wystarczy odpowiednia dieta, a także używanie różnego rodzaju kosmetyków. Niezbędny jest również zestaw odpowiednich ćwiczeń. Nie ma jednak potrzeby, żeby od razu zapisywać się na siłownię, ponieważ jeśli zakupi się odpowiedni sprzęt to jak najbardziej ćwiczenia można wykonywać w domu. Z racji tego warto jest się wyposażyć w hantle, które dzięki regularnemu treningowi FBW potrafią zdziałać prawdziwe cuda z sylwetką.

 

Hantle – trening FBW

Otóż jest to nic innego jak trening ogólnorozwojowy całego ciała. Jednakże, aby przynosił zamierzone efekty konieczny jest plan treningowy, w którym dokładnie będzie podane, kiedy jakie ćwiczenia należy wykonywać. Tak więc ćwiczenia należy wykonywać 3 razy w tygodniu w 4 seriach po 8-10 powtórzeń każde. Istotne jest jednak to, żeby były wykonane wszystkie serie poprzedniego ruchu i dopiero później przeszło się do następnego ćwiczenia. Odpoczynek pomiędzy seriami powinien natomiast wynosić w granicach 60 sekund. Ćwiczenia należy jednakże wykonywać z co najmniej jednym dniem przerwy pomiędzy nimi, aby organizm nie był za bardzo przemęczony.

 

 trening FBW – cała prawda

  • wyciskanie stojąc – należy stanąć prosto w lekkim rozkroku, a hantle trzymać bezpośrednio nad barkami. Następnie trzeba prostować ręce w łokciach i wyciskać ciężar nad głową. Później zatrzymać się na sekundę i powoli wrócić do pozycji początkowej. Ważne jest też to, aby cały cza patrzeć przed siebie, a nie na hantle oraz nie dopuścić do złączenia się hantli.
  • spacer farmera – należy stanąć prosto i trzymać hantle po bokach. Po czym przez 60 sekund trzeba iść przed siebie i stawiać krótkie kroki napinając jednocześnie korpus oraz trzymać prosto plecy.
  • przysiad z hantlą – należy stanąć prosto i rozstawić stopy na szerokość barków. Następnie złapać hantlę obiema rękami i wepchnąć biodra w tył, a także ugiąć kolana, aby zrobić przysiad. Następnie trzeba zatrzymać na sekundę ruch i powrócić do pozycji startowej.
  • wiosłowanie na ławce skośnej – należy położyć się przodem na ławce, trzymać luźno parę hantli i dociskać klatkę oraz brzuch do ławki. Następnie zgiąć ręce w łokciach i przyciągnąć hantle do boków klatki piersiowej. Po czym powoli opuszczać ciężar do pozycji początkowej.
  • wyciskanie hantli na ławce skośnej – należy położyć się tyłem na ławce i trzymać hantle nad głową w prostych rękach. Po czym obniżyć do boku prawą hantlę i wycisnąć ciężar do pozycji startowej. Następnie opuścić i wycisnąć lewą hantlę.
  • deska przodem – należy przyjąć pozycję do pompki, a ciężar ciała opierać na stopach i przedramieniu. Całe ciało powinno natomiast tworzyć linię prostą. Następnie trzeba mocno napiąć pośladki i mięśnie korpusu, aby zabezpieczyć opadanie bioder.

Jeśli tylko te ćwiczenia będą wykonywane starannie oraz dokładnie to na pewno uzyska się piękną oraz wysportowaną sylwetkę.


 

Potrzebujesz planu dla siebie ? Sprawdź cenę i zamów tutaj <——


Please follow and like us:
Zobacz
Zobacz
Zapraszam na Instagram

 

Cześć. Jeśli potrzebujesz porady dotyczącej diety i treningu wyślij wiadomość. :) Wkrótce na nią odpowiem.