Fit obiad na 3 sposoby

Fit obiad na 3 sposoby

Fit obiad

Mówi się, że jesteśmy tym, co jemy. Nie ulega wątpliwości, że sposób odżywiania ma znaczący wpływ na cały nasz organizm. Z pewnością warto wybierać posiłki, które nie tylko są smaczne i sprawiają nam przyjemność, ale także są zdrowe i pełne cennych składników odżywczych. Długo można by wymieniać korzyści, które niesie ze sobą zdrowa dieta. Świadomy wybór sposobu odżywiania może pomóc uniknąć wielu groźnych chorób bądź zahamować ich rozwój. Oczywiście, dieta nie pozostaje też bez wpływu na sylwetkę. Starannie skomponowane codzienne posiłki mogą sprawić, że twoja figura stanie się zgrabniejsza, a ty sam będziesz mieć więcej energii do życia. Pragniesz zacząć zdrową dietę, ale brakuje Ci pomysłów na obiady? Wypróbuj poniższe przepisy na Fit obiad.

 

Sycący makaron z kurczakiem dla osób aktywnych

Makaron z dodatkami i sosem to łatwy sposób na szybki obiad. Ale jak go przyrządzić, by był także zdrowy? Polecamy przygotować go z pysznym sosem warzywnym. Będziesz potrzebować kilku łyżek jogurtu greckiego, 1 awokado, liści szpinaku oraz odrobiny wyciśniętego czosnku. Całość zmiksuj na gładką masę, dodaj nieco wody i ponownie uruchom blender. Następnie pokrój w kosteczki pierś z kurczaka i podsmaż na oleju bądź maśle. Mięso podaj z sosem i makaronem. Na koniec możesz dodać świeże pomidorki cherry. Taki obiad jest bardzo sycący i zapewnia wszystko, czego potrzebuje twój organizm – zdrowe tłuszcze, białko, węglowodany, minerały oraz witaminy.

 

Fit Obiad- wegetariańska fit sałatka

Nie jesz mięsa lub masz ochotę na lekki, a jednocześnie zdrowy obiad? Sałatka z komosą ryżową będzie dla Ciebie idealna! Komosę ryżową ugotuj na małym ogniu. To samo zrób z brokułem oraz fasolką szparagową. Pokrój w kostkę ser feta. Następnie możesz przystąpić do przygotowania sosu jogurtowego. Jeśli zamiast gęstej śmietany wybierzesz właśnie jogurt naturalny, obiad będzie mniej kaloryczny. Wymieszaj go z odrobiną sprasowanego czosnku, sokiem z cytryny, solą, pieprzem i ulubionymi przyprawami. Na talerz nałóż porcję ugotowanej komosy i pokrojone warzywa, a całość polej sosem. Jeśli chcesz, możesz wzbogacić danie o wędzone tofu. Wegetariańska sałatka jest nie tylko smaczna, ale stanowi także pełnowartościowy posiłek dla tych, którzy chcą żyć zdrowo.

 

Zielona dietetyczna zupa-krem

Zupy warzywne mogą być źródłem witamin i minerałów oraz cennego błonnika! Poniższy przepis na zieloną zupę-krem szczególnie spodoba się tym, którzy są na diecie odchudzającej. Zupa jest niskokaloryczna, a zarazem zdrowa. Co więcej, zapewnia uczucie sytości na długo. Najpierw przygotuj bulion warzywny. Następnie pokrój w kostkę zielone warzywa, takie jak szpinak, brokuł, por, zielona papryka, brukselka, kapusta włoska. Na oliwie podsmaż pora, posiekaną cebulkę oraz odrobinę czosnku. Następnie dodaj bulion oraz pokrojone wcześniej warzywa. Całość gotuj przez około pół godziny. Kiedy warzywa będą już miękkie, zmiksuj wszystko na gładką, jednolitą masę. Przypraw solą, pieprzem, sokiem z cytryny i ulubionymi ziołami. Jeśli chcesz, by zupa miała bardziej delikatny smak, wymieszaj ją z odrobiną jogurtu naturalnego. Twój Fit obiad jest już gotowy, smacznego. 🙂

Spójrz, takie efekty mogą być już niebawem twoim udziałem.

Skorzystaj z porady dietetycznej u dietetyka >>Adama z Diet&Fiet

 

Please follow and like us: