Fit brzuch na nadchodzące lato

Stwórz swój fit styl i ciesz się życiem

Fit brzuch na nadchodzące lato

fit brzuch

Fit brzuch w kilku krokach ? Coraz więcej osób zastanawia się co zrobić żeby szybko schudnąć. Jedną z największych bolączek stanowi brzuch, niestety kobiety mają większą tendencję do tycia w tych partiach ciała i trudno jest zrzucić z nich nadmiaru tkanki tłuszczowej. Jak zgubić brzuch? Czy możliwe jest zrobić to szybko?

 

Twój fit brzuch krok po kroku

1. Bardzo ważna jest dieta, tak więc należy się przygotować na zmianę dotychczasowych nawyków żywieniowych oraz trybu życia. Przede wszystkim należy zminimalizować przyjmowanie wszelkiego rodzaju produktów zawierających cukier i sól. Najlepiej w ogóle zrezygnować z dań smażonych na rzecz duszonych lub gotowanych na parze. To nie tylko wpłynie na zmniejszenie nagromadzonego tłuszczu, ale dodatkowo pozytywnie wypłynie na nasze samopoczucie i stan zdrowia.

2. Kolejna rzecz to aktywność fizyczna – tkankę tłuszczową należy przerobić w mięśnie, ciało stanie się bardziej sprężyste i jędrne.

3. Można dodatkowo wspomagać się suplementami takimi jak tabletki na odchudzanie, nie mniej jednak w tym wypadku warto skrupulatnie dobierać poszczególne produkty, najlepiej poprosić o pomoc dietetyka albo farmaceuty.
Odchudzanie nie jest procesem łatwym, dlatego trzeba na początku uświadomić to sobie. Brzuch jest kłopotliwym miejscem, tłuszczu z tej partii ciała niestety niezwykle trudno jest się pozbyć i wymaga to olbrzymiego wręcz wysiłku.

 

Wartościowe posiłki to podstawa

 

Odstający brzuch jest wynikiem niewyćwiczonych mięśni w dolnej, środkowej i górnej części brzucha. Aby zmienić jego wygląd trzeba nie tylko ćwiczyć, ale ponadto zdrowo się odżywiać. Zdrowa, zbilansowana dieta stanowi podstawę niezależnie od tego, jaka część ciała nas denerwuje i ile kilogramów planujemy schudnąć. Dania, które pożywamy powinny być wartościowe, wzbogacone o sole mineralne oraz witaminy, ale nie wysokokaloryczne. W takim przypadku najlepiej jest zrezygnować z przyjmowania cukrów prostych pod postacią słodyczy bądź białego pieczywa.

 

Dieta fit i ilość posiłków

 

Ponadto należy jeść więcej owoców i warzyw, które muszą zajmować dużo miejsca w naszym codziennym menu. Kolejna rzecz to regularność, jeżeli będziemy jeść o ustalonych porach nasz organizm będzie sprawniej funkcjonował i nasza przemiana materii będzie szybsza. Chociaż w wielu artykułach znajdziemy wskazówki, że należy jeść przynajmniej 4-5 posiłków dziennie w odpowiednich odstępach czasowych, to niekoniecznie należy stosować się do tej zasady. Najważniejsze, aby wsłuchać się w swój organizm i jeść wtedy, kiedy czujemy głód, oczywiście bez objadania się.

 

Co jeszcze aby Twój brzuch był fit  ?

Kolejna rzecz to aktywność fizyczna, tutaj także znajdziemy dużo informacji w sieci. Jest wiele ćwiczeń zalecanych w rzeźbieniu mięśni brzucha, jednak jeśli ćwiczenia nie sprawiają nam przyjemności, powinniśmy szukać innej aktywności. Aktywny styl życia powinien być dla nas przyjemnością, wysiłek fizyczny poprawia samopoczucie oraz stan zdrowia, tak więc trzeba wybrać ćwiczenia, sprawiające nam radość i będziemy z chęcią je wykonywać. Aby wyrzeźbić mięśnie brzucha potrzeba cierpliwości, nie osiągniemy ustalonych efektów w przeciągu kilku tygodni.

 

Plany dietetyczne/treningowe, z których korzystałem podczas metamorfozy – są skuteczniejsi niż 97,6% firm z tej branży. Sprawdź ich tutaj

Please follow and like us:
Zobacz
Zobacz
Zapraszam na Instagram