Trenować bez ciężarów w domu ale jak

jak trenować w domu

Wiele osób zastanawia, się jak można, trenować bez siłowni i ciężarów. Każdy może, tak trenować a szczególnie polecam, takie treningi dla osób, które nie lubią, chodzić na siłownię.

Co tak naprawdę jest, potrzebne?

Jedyną rzecz, którą posiadałem i w którą zainwestowałem, to był, drążek rozporowy. Jako poręcze wykorzystałem dwa krzesła z oparciami, które zdały egzamin. W późniejszym okresie kupiłem gumy oporowe. Urozmaiciły mój trening. Pierwsze pytanie, które się pojawiło u mnie: czy można rozbudować masę mięśniową takim treningiem? Tak zdecydowanie mogę Wam zagwarantować, że można.

Jako biegacz zwracałem uwagę, żeby moja masa mięśniowa nie była zbyt duża. Kiedy przestałem startować w zawodach biegowych i bardziej zainteresowałem się kalisteniką byłem szczupły. Postanowiłem delikatnie rozbudować swoją sylwetkę właśnie w oparciu o trening z użyciem obciążenia własnego ciała. Po około 4 miesiącach takich treningów i odpowiedniej diecie obwód mojego ramienia zmienił się z około 36cm po treningu na 41cm.

Byłem bardzo zaskoczony, że trenując, w ten właśnie sposób można, osiągnąć zadowalające rezultaty. Co mnie w tym treningu tak fascynuje? Można trenować wszędzie nawet w domu, a jeśli wolicie to na siłowni pod chmurką w lesie podczas pobytu na wczasach. Przykładowy dzień takiego treningu wygląda, u mnie tak jak poniżej. Oczywiście jest, rozgrzewka przed i po treningu, którą opisałem w treningu nóg.

Jak trenować – przykładowy trening

  1. Rotacje kubańskie z hantlami [bez ciężaru] 15/15/15 (zobacz ćwiczenie)
  2. Pompki na poręczach (Dips – Chest Version) 20/18/16/14/12 (zobacz ćwiczenie)
  3. Indyjskie pompki 10/10/10/10 (zobacz ćwiczenie)
  4. Szerokie pompki (wide push ups) 4 serie, każda do niepowodzenia (zobacz ćwiczenie)
  5. Podciąganie na drążku trzymanym nachwytem (Pullups) 4 serie, każda do niepowodzenia (zobacz ćwiczenie)
  6. Podciągania podchwytem ze stopami na ziemi 20/20/15/15 (zobacz ćwiczenie)
  7. Stanie na rękach 10-15 minut – starać się wytrzymać w pozycji jak najdłużej przez ten czas (zobacz ćwiczenie)
  8. Wymachy na boki z uniesionymi nogami (windshield wipers) 8/8/6/6 – na stronę (zobacz ćwiczenie)

 

Please follow and like us:
RSS33
Zobacz0
Zobacz
Zobacz mój Pinterest10k
Zobacz mój Pinterest
Zapraszam na Instagram30k

4 thoughts on “Trenować bez ciężarów w domu ale jak”

  1. Witam, w jaki sposób wykorzystał Pan krzesła do ćwiczenia na drążku rozporowym?
    Nie potrafię sobie tego wyobraźić, a jestem bardzo ciekawa i chciała bym włączyć te ćwiczenie ponieważ trenuję również w domu.

    1. Cześć, krzesło i drążek wykorzystałem na początku kiedy miałem sporą nadwagę i nie dawałem rady się podciągnąć ani raz. Wchodziłem na krzesło, broda była wtedy na wysokości drążka i wykonywałem ruch negatywny w dół jak najwolniej i tak kilka razy. Wchodziłem i opuszczałem się jak najwolniej, po jakimś czasie odstawiłem krzesło ponieważ byłem w stanie podciągnąć się już kilka razy.
      Jeśli masz jeszcze jakieś pytania to śmiało 🙂 Pozdrawiam

  2. Czy można budować mięśnie nie jedząc mięsa bo gdzieś chyba na IG w relacji wspomniałeś coś na ten temat?

    1. Dokładnie tak można nie jeść mięsa i budować mięśnie. Zrobiłem taki czysty eksperyment to znaczy przestałem jeść mięso i tak już zostało.W tym okresie zainteresowałem się kalisteniką.Poznałem nie jedzących mięso bokserów biegaczy kulturystów zawodników mmm to uświadomiło mi że się da wiec też chciałem 🙂

Możliwość komentowania jest wyłączona.